חוקר פרטי בחולון

משרדנו מספק שירותי חוקר פרטי בחולון

חוקר פרטי בחולון – וותק של למעלה מ-27 שנים בחקירות

משרד ידע חקירות מספק שירותי חוקר פרטי בחולון, מהמקצועיים בישראל.

משרד ידע חקירות הינו מהמובילים ומהמקצועיים ביותר בישראל ופועל ברישיון משרד המשפטים.

ניתן לשכור שירותי חוקר פרטי בחולון לצורך חקירות פרטיות או צוות של חוקרים פרטיים למשימות של חקירות בכל התחומים. למשרדנו הידע והטכנולוגיות המתקדמות ביותר – אנו מעסיקים בין היתר מהנדסי אלקטרוניקה ומחשבים ומשתמשים בציוד המעקב מהשורה הראשונה בעולם.

 

חוקר פרטי בחולון

שירותי החקירה המרכזיים של חוקר פרטי חולון:

המשרד וותיק פועל למעלה מ 27 וברישיון משרד המשפטים.

מעקבים

ביצוע מעקבים מכל הסוגים ע"י חוקר פרטי בחולון. מעקבי בגידות, מעקבי הונאות, גילוי מעילות, מעקבים לאיסוף ראיות, מעקבים כלכליים, מעקבי ריגול תעשייתי, וחשיפת אמצעי עיקוב אלקטרוניים (GPS).

חוקר פרטי בחולון

חקירות כלכליות

ביצוע חקירות כלכליות בחולון, בארץ ובחו"ל: איתור נכסים שונים בארץ ובחו"ל, מידע אישי אודות הנחקר/החייב והגורמים המעורבים, חשבונות בנק, איתור צווי הוצאה לפועל או צו מניעת יציאה מהארץ, איתור מקורות הכנסה מסוגים שונים בארץ ובחו"ל, איתור תיקים משפטיים, איתור נכסים, נדל"ן או כלי רכב, איתור הכנסות – משכורות, ביטוחי חיים, קופות גמל, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים.

חקירת בגידות

חקירות לחשיפת בגידות, ע"י חוקר פרטי חולון, חקירות לבניית תיק גירושין, גילוי האזנות סתר ואיסוף ראיות משפטיות. ניסיונם הרב של חוקרים פרטיים ממשרדנו בתחום חקירות אישות, שנצבר במהלך השנים והיכרותנו הקרובה עם בוגדים ובוגדות, שיטותיהם ודפוסי התנהגותם, כמו גם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותנו, הם הגורמים לכך שאחוזי ההצלחה של חוקרים פרטיים או בלשים פרטיים שלנו בתחום חקירות אישות ובתחום חשיפת בגידות הם מהגבוהים בארץ.

בדיקות לגילוי האזנות סתר

ברשותנו ציוד לגילוי האזנות סתר המתקדם ביותר בעולם, חוקרים פרטיים במשרדנו מתמחים בביצוע בדיקות לגילוי האזנות במבנים, ברכבים, מכשירי הקלטה וציתות המוסתרים בחפצים, כמו כן בדיקות לגילוי תוכנות ריגול במכשירים סלולאריים ובמחשבים. אנו מספקים את שירותינו בחולון, וברחבי הארץ והעולם.

הציוד המתקדם והידע והניסיון שלנו, מאפשרים לנו לגלות את כל סוגי ההאזנות הקיימות במגזר האזרחי- גילוי האזנות סתר המבוצעות ע"י  משדרים אקטיביים או פאסיביים, מכשירי הקלטה מקומית ומצלמות סמויות.

אנחנו מגלים כל סוג של האזנה או מצלמה סמויה- גילוי האזנות סתר פאסיביות (ללא שידור) או גילוי האזנות אקטיביות (כולל שידור).

חוקר פרטי חולון

חקירות מודיעין עסקי

ביצוע חקירות מודיעין עסקי מכל הסוגים ובכל היקף, בחולון, בארץ ובעולם – אנו עובדים בטקטיקות ואסטרטגיות חקירה מגוונות ומתקדמות. החקירות מתבצעות בשיתוף פעולה עם משרדי חקירות ועם חוקרים פרטיים ואנשי מודיעין עסקי מובילים ברחבי העולם.

שירותי החקירות אותם משרד ידע חקירות מספק ללקוחותיו במודיעין עסקי:

  • מידע פיננסי והיקף פעילות החברה –  מרווחים, מספר עובדים, מידע אודות חברות בת או חברות אם, הקצאות אשראי.
  • בדיקת רקע אודות שותפים עסקיים עתידיים – בדיקת יזמים של חברות טכנולוגיה צעירות לפני כניסה להשקעה או קבלת השקעה.
  • סביבת המתחרים – שיתופי הפעולה שלהם עם חברות חיצוניות, רכישות שביצעו, יכולת כלכלית (הלוואות, חובות)
  • מידע אודות פעילות והתקשרויות עסקיות – בין גורמים שונים בשוק, בעבר בהווה ובעתיד.
  • מידע אודות לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים– הלקוחות, אופי ותנאי ההתקשרות, היקף ההתקשרות, תהליכים ומגמות.
  • בדיקה פנים ארגונית –  בדיקת ההתנהלות הפנימית בארגון, מהימנות עובדים, בקרה על תהליכי עבודה, הגנות סייבר ואבטחת מידע, ביצוע מהלכים למניעת ריגול עסקי.
  • מידע אודות ספקי שירות וקבלני משנה העובדים עם החברות הנבדקות.
  • הכנה למכרזים – איסוף מודיעין איכותי להערכת הצעות מחיר של מתחרים.
  • זיהוי מתחרים פוטנציאלים ובניית אסטרטגיה ממוקדת.
  • כהכנה לקראת משא ומתן – מודיעין עסקי ישרת את המחזיק בו. המחזיק במידע יוכל ללמוד היטב מול מי הוא מנהל משא ומתן. מה הם התחייבותיו, גורמים חיצוניים ופנימיים שמשפיעים על קבלת ההחלטות כך יוכל להיות גמיש היכן או נוקשה, כשצריך.
  • איתור איומים פוטנציאליים -בניית אסטרטגיית הגנה ומימושה לצורך מניעה. כי סוף מעשה במחשבה תחילה.

איתורים

משרד חקירות לביצוע איתורים בחולון, בישראל ובחו"ל, בכל התחומים: איתור נכסים, איתור כספים, איתור יורשים, איתור כתובות ומקום עבודה, איתור מספרי טלפון, איתור הטרדות טלפוניות, איתור פרטים אישיים.

חקירות גניבה והונאה

חקירה איתור והוכחת גניבות, הונאות, מעילות בכל ההיקפים, אם מתוך הארגון ע"י עובדים וקבלני משנה, ואם ע"י גורמים חיצוניים – בחולון, בארץ ובחו"ל. הדרכה ע"י חוקר פרטי חולון, מומחה בתחום להטמעת מערכות מעקב וסיוע לעסקים וחברות במניעת גנבות ומעילות, איתור פרצות וכשלים באבטחת המידע בארגון, בחברה או בעסק, ובניית אסטרטגיית חומת ביטחון מתאימה.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪. ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות. אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !